Ofereixen les següents funcions:
Augment del corrent de càrrega de l'MPP en comparació amb els controladors convencionals mitjançant l'ús de l'última tecnologia de controlador (microprocessador) entre un 10% i un 30% (eficiència> 95%). L'augment en el rendiment és particularment evident en la temporada més freda i z. B. amb boira alta, il·luminació menor i difusa (hibernació).
Per carregar bateries de plom-gel, plom-AGM, plom-àcid o bateries completes LiFePO4 (amb BMS integrat, equilibrat, circuit de seguretat i homologació!) De les tensions nominals especificades i el co-subministrament de consumidors connectats a aquestes bateries en instal·lació permanent Sistemes amb les capacitats de bateria i programes de càrrega especificats.
La tensió de càrrega està lliure de pics i està regulada de tal manera que la sobrecàrrega de les bateries és impossible.
Dues sortides de càrrega de bateria: càrrega automàtica de la bateria de la placa d'alimentació principal (BORD I) així com suport de càrrega i retenció de càrrega (màx. 1 a) de la bateria d'arrencada de el vehicle (Start II) amb protecció contra sobrecàrrega.
Càrrega sense monitoratge: protecció estàndard contra sobrecàrrega, sobreescalfament, polaritat inversa i descàrrega de la bateria (si l'energia solar és massa baixa, per exemple, a l'capvespre, a la nit, etc.).
Funcionament en paral·lel / en memòria intermèdia: compliment de les normes de càrrega fins i tot quan els consumidors estan funcionant a el mateix temps.
Protecció contra sobrecàrrega: regula el corrent de càrrega de la bateria quan hi ha massa energia solar i una bateria plena, assegura que la bateria es carregui el més alt possible mitjançant la recàrrega immediata quan es consumeix energia.
Característica de càrrega "IU1oU2": L'augment definit en el voltatge de càrrega (U1) prevé les capes d'àcid nociu (plom) i assegura la equalització de les cel·les individuals de la bateria (plom i liti), seguit de càrrega lenta automàtica ( U2).
Compensació del cable de càrrega: les pèrdues de voltatge en els cables de càrrega es compensen automàticament.
Filtre de xarxa a bord: funcionament en paral·lel sense problemes amb generadors eòlics i de motor, carregadors de xarxa, alternadors, etc.
Sortida de mesurament per EBL, possiblement electrobloque existent a la zona d'estar de el vehicle: permet l'ús convenient d'una pantalla d'energia (solar) incorporada en el electrobloque per controlar el sistema solar.
Assegureu-vos de comprovar la compatibilitat del seu bloc elèctric Schaudt (EBL) i el panell de control i visualització corresponent amb anticipació, ja que no podem acceptar cap responsabilitat per això.
Sortida de commutació "AES" (només MPP 250, MPP 350 i MPP 430): Fa que els frigorífics amb "AES" (Selector automàtic d'energia, Electrolux / Dometic) canviïn automàticament de funcionament a gas a 12 V si hi ha un excés permanent d'energia solar.
Connexió per al sensor de temperatura de la bateria (article núm. 2001): amb bateries de plom, el voltatge de càrrega s'ajusta automàticament a la temperatura de la bateria, el que resulta en una millor càrrega completa de la bateria més feble en clima fred, a temperatures d'estiu gasificació innecessària de la bateria i càrrega evitada.
Bateries LiFePO4: Protecció de la bateria a altes i especialment a baixes temperatures, molt recomanable si la temperatura de la bateria pot caure per sota de 0 ° C durant el funcionament.
A punt per endollar per a la connexió dels dispositius de visualització solar Votronic LCD-Solar Computer S per a un control òptim de el sistema.