Votronic MPP 430 Duo Digital regulador solar placa autocaravana 1
Votronic MPP 430 Duo Digital regulador solar placa autocaravana 1 Votronic MPP 430 Duo Digital regulador solar placa autocaravana 2 Votronic MPP 430 Duo Digital regulador solar placa autocaravana 3 Votronic MPP 430 Duo Digital regulador solar placa autocaravana 4 Votronic MPP 430 Duo Digital regulador solar placa autocaravana 5

Votronic MPP 430 Duo Digital regulador solar

Esgotat
Referència:
8502944
Votronic

 

 

Votronic nº 1725


Sortida solar màx. [Wp] 430
Corrent solar màx. [UN] 26,0
Voltatge de l'mòdul solar màx. [V] 50


Regulador solar MPP per a autocaravanes, caravanes i vaixells d'alta qualitat. Els controladors solars Votronic de la sèrie "MPP" (Punt de màxima potència) amb característiques de càrrega "IU1oU2" estan connectats com un enllaç entre els panells solars i la (es) bateria (s). Amb la tecnologia MPP, el controlador determina automàticament la sortida de potència màxima (MPP) dels mòduls solars diverses vegades per segon. Després, transforma l'excés de voltatge de l'mòdul solar en un corrent de càrrega més alta per a la bateria (implementada per tecnologia de regulador de commutació d'alta freqüència amb alta eficiència). Aquest guany en el corrent de càrrega assegura temps de càrrega més curts i la millor utilització possible de l'energia de el sistema solar. Els controladors solars MPP funcionen de forma totalment automàtica, no necessiten manteniment.


Càrrega de la bateria actual. I / II màx. [UN] 31,5 / 1,0
Tipus de bateria ajustable = Àcid, gel, AGM, LiFePO4
Dades tècniques web Votronic.

 

https://votronic.de/index.php/de/produkte2/solartechnik/laderegler/standard-ausfuehrung-mpp/mpp-430-duo-dig#technische-daten

230,00 €

Pagament segur i confiable amb

 

Ofereixen les següents funcions:

Augment del corrent de càrrega de l'MPP en comparació amb els controladors convencionals mitjançant l'ús de l'última tecnologia de controlador (microprocessador) entre un 10% i un 30% (eficiència> 95%). L'augment en el rendiment és particularment evident en la temporada més freda i z. B. amb boira alta, il·luminació menor i difusa (hibernació).

Per carregar bateries de plom-gel, plom-AGM, plom-àcid o bateries completes LiFePO4 (amb BMS integrat, equilibrat, circuit de seguretat i homologació!) De les tensions nominals especificades i el co-subministrament de consumidors connectats a aquestes bateries en instal·lació permanent Sistemes amb les capacitats de bateria i programes de càrrega especificats.
La tensió de càrrega està lliure de pics i està regulada de tal manera que la sobrecàrrega de les bateries és impossible.

Dues sortides de càrrega de bateria: càrrega automàtica de la bateria de la placa d'alimentació principal (BORD I) així com suport de càrrega i retenció de càrrega (màx. 1 a) de la bateria d'arrencada de el vehicle (Start II) amb protecció contra sobrecàrrega.

Càrrega sense monitoratge: protecció estàndard contra sobrecàrrega, sobreescalfament, polaritat inversa i descàrrega de la bateria (si l'energia solar és massa baixa, per exemple, a l'capvespre, a la nit, etc.).

Funcionament en paral·lel / en memòria intermèdia: compliment de les normes de càrrega fins i tot quan els consumidors estan funcionant a el mateix temps.

Protecció contra sobrecàrrega: regula el corrent de càrrega de la bateria quan hi ha massa energia solar i una bateria plena, assegura que la bateria es carregui el més alt possible mitjançant la recàrrega immediata quan es consumeix energia.

Característica de càrrega "IU1oU2": L'augment definit en el voltatge de càrrega (U1) prevé les capes d'àcid nociu (plom) i assegura la equalització de les cel·les individuals de la bateria (plom i liti), seguit de càrrega lenta automàtica ( U2).
Compensació del cable de càrrega: les pèrdues de voltatge en els cables de càrrega es compensen automàticament.

Filtre de xarxa a bord: funcionament en paral·lel sense problemes amb generadors eòlics i de motor, carregadors de xarxa, alternadors, etc.
Sortida de mesurament per EBL, possiblement electrobloque existent a la zona d'estar de el vehicle: permet l'ús convenient d'una pantalla d'energia (solar) incorporada en el electrobloque per controlar el sistema solar.

Assegureu-vos de comprovar la compatibilitat del seu bloc elèctric Schaudt (EBL) i el panell de control i visualització corresponent amb anticipació, ja que no podem acceptar cap responsabilitat per això.

Sortida de commutació "AES" (només MPP 250, MPP 350 i MPP 430): Fa que els frigorífics amb "AES" (Selector automàtic d'energia, Electrolux / Dometic) canviïn automàticament de funcionament a gas a 12 V si hi ha un excés permanent d'energia solar.

Connexió per al sensor de temperatura de la bateria (article núm. 2001): amb bateries de plom, el voltatge de càrrega s'ajusta automàticament a la temperatura de la bateria, el que resulta en una millor càrrega completa de la bateria més feble en clima fred, a temperatures d'estiu gasificació innecessària de la bateria i càrrega evitada.

Bateries LiFePO4: Protecció de la bateria a altes i especialment a baixes temperatures, molt recomanable si la temperatura de la bateria pot caure per sota de 0 ° C durant el funcionament.
A punt per endollar per a la connexió dels dispositius de visualització solar Votronic LCD-Solar Computer S per a un control òptim de el sistema.

0
Rating:
0% of 100
Write Your Own Review
Només els usuaris registrats poden escriure ressenyes. Si us plau Inicia sessió o crea un compte