Rele Automatico E-772 V2 (Euro 6) 12 voltios - E-772 - Eurotete
Rele Automatico E-772 V2 (Euro 6) 12 voltios - E-772 - Eurotete Rele Automatico E-772 V2 (Euro 6) 12 voltios - E-772 - Eurotete

Rele Automatic E-772 V2 (Euro 6) 12 volts

En estoc. Enviament en 24-72H!
Referència:
E-772

Relé de tall de bateria E772V2 - 12 volts / 120A (breument 180A)
2 mètodes de control: dependent del voltatge o mitjançant sensor de moviment
Recomanat per a vehicles amb estàndard EURO6
Amb díodes per evitar el flux de corrent de bord a la bateria d'arrencada
No cal senyal D +
Perfecte en combinació amb un amplificador de càrrega per obtenir encara més potència de càrrega
Certificat TÜV

A tots els vehicles equipats s'utilitza una bateria auxiliar perquè en parat, els consums de cabina no esgotin la bateria d'arrencada.

77,00 €

Pagament segur i confiable amb

 

El relé separador permet unir la bateria auxiliar a la d'arrencada quan el vehicle està en marxa, perquè l'alternador carregui la bateria auxiliar, però l'aïlla quan estigui aturat.
Abans els alternadors lliuraven voltatges >=13,4V de forma constant i amb el relé tradicional E772 (V1) es detectava aquest voltatge per connectar i desconnectar.

Amb l'entrada en vigor de les normatives EURO6 de baixes emissions, els fabricants d'automòbils han desenvolupat alternadors que ofereixen un voltatge variable segons la necessitat del consum.

Els alternadors nous ajuden a consumir menys, però fa més lenta la càrrega d'una possible bateria auxiliar.

El relé tradicional E772 (V1) amb els nous alternadors, de vegades no connectarà o trigarà més temps a carregar en funció de com es comporti l'alternador i del tipus de recorregut.

El nou relé intel·ligent E772V2 s'ha dissenyat perquè funcioni amb tots els alternadors, inclosos els nous. Instal·lat en un vehicle amb alternador tradicional funcionarà igual que el relé E772 (V1) però instal·lat en un vehicle amb alternador intel·ligent, permetrà realitzar la càrrega més ràpidament.


Funcions del relé E772 V2:

Funció equivalent que el E772 tradicional. Connexió >=13,4V
Detecció de moviment. Utilitza un sensor de moviment per deduir que el vehicle està en marxa. Un microcontrolador processa el senyal per descartar vibracions puntuals i només donar
per vàlids patrons que es corresponen al vehicle en marxa. Hi ha un retard normal entre el sistema de detecció de moviment i la connexió/desconnexió del relé.
Funció díode ideal. Disposa d´un sensor perquè el microcontrolador llegeixi el sentit del corrent. Aquesta funció evita que el motor d'arrencada consumeixi de la segona bateria i sobretot, quan l'alternador intel·ligent no ofereixi voltatge, la bateria auxiliar es descarregui cap a la principal. Aquesta funció és bàsica amb els nous alternadors, altrament la bateria
auxiliar mai no arribaria a carregar-se al 100%. Per aquesta raó es desaconsella utilitzar relés estàndard amb connexió per contacte de clau per a vehicles amb alternadors intel·ligents.
Funció protecció bateria principal. El relé separa la segona bateria si la principal és a menys de 12 V en qualsevol situació.
Permet un corrent de bec 180A i corrent nominal 120A.
Consells de muntatge i ús:

Heu d'utilitzar secció de cable més gran o igual que 10 mm2 i el més curts possibles. Una secció inferior i un cablejat llarg generaria pèrdues de tensió que confondrien el microcontrolador.
Instal·leu el relé el més a prop de l'alternador que sigui possible.
Fixeu el relé de forma solidària al vehicle.
En cas que us apliqui, anul·leu la funció Start/Stop del vostre vehicle quan requereixi carregar la segona bateria ràpidament.
En cas que carregueu el vehicle en un vaixell o tren, preneu la precaució d'apagar totes les càrregues de la bateria auxiliar.
Más información sobre este texto de origenPara obtener más información sobre la traducción, se necesita el texto de origen
Enviar comentarios
Paneles laterales

0
Rating:
0% of 100
Write Your Own Review
Només els usuaris registrats poden escriure ressenyes. Si us plau Inicia sessió o crea un compte