Rele 120 - 150 amperios Victron energy bateria Cyrix-ct - 480735 - Eurotete
Rele 120 - 150 amperios Victron energy bateria Cyrix-ct - 480735 - Eurotete Rele 120 - 150 amperios Victron energy bateria Cyrix-ct - 480735 - Eurotete

Victron Cyrix-ct bateria energia

En estoc. Enviament en 24-72H!
Referència:
480735
Victron energy

La 12V / combiner de pila de Cyrix CT Victron energia de 120A de 24V és una divisió intel·ligent solució empaqueta amb trets per carregar la bateria el seu servei alternador i assegurant que mai accidentalment aplanar la bateria d'Entremès de càrrega. 

64,55 €

Pagament segur i confiable amb

 

Més comunament conegut com sensible (o voltatge detecció) dividir relleus càrrec, aquesta unitat es connectarà automàticament el seu Entremès i caiguda de bateries de lleure quan una tensió de càrrega es detecta i es desconnectarà automàticament quan es detecta la tensió de distància quan el motor està fora. Això aïlla bateries quan no estan cobrant per què la bateria partida no pot ser drenat pels seus circuits interns.

Aquest relé de característiques de les tendències de programari per superar els nivells a curt termini de les fluctuacions de tensió i evitar la tensió de desconnexió accidental (per exemple, quan connectant per primera vegada a una bateria de lleure amb càrrega molt baix i / o una capacitat molt alta, la consegüent tensió a través de la pila d'Entremès pot ser significativa i pot causa un fals desconnectar en alguns altres relleus de detecció de tensió-) és es de vegades referit com un 'xat' com el relleu obre i tanca repetidament ràpidament).

Una altra funció útil és l'inici de l'assistència d'emergència. Si la bateria d'arrencada ha tornat a aplanat i voleu utilitzar la bateria per arrencar el vehicle, pot tancar manualment el relleu mitjançant un interruptor momentània connectades a la terminal de 85 (restes de relleu tancats durant 30 segons).

NOTA:  Aquests relleus no són aptes per a vehicles amb alternadors "intel·ligent" o "elegants". Com a guia, que això s'aplica als vehicles que tenen motors que compleix amb els estàndards de les emissions d'Euro 5 i, sovint també incorporar regenerativa frenada (en el cas de fabricant del vehicle dubte consultar per confirmar). Si el teu vehicle té un alternador intel·ligent, llavors caldrà utilitzar un bateries en comptes d'un carregador de bateria VSR.

Característiques

  • Operació 12V o 24V (detecció automàtica)
  • tendències de programari de tensió
  • detecció dual (que també permet l'oci a l'acusació de piles d'Entremès, per exemple, quan s'utilitza un carregador de bateria)
  • Protecció Sobrecorrent
  • sobreescalfament de protecció (tornar a cometre automàticament un cop refredat)
  • L'inici de l'assistència d'emergència
  • Pràcticament zero tensió i baix consum actual reserva
  • No hi ha cap connexió d'alternador requereix
  • Segellat per a ús en ambients hostils (ús marins, badies dels motors de vehicles, etc.)

Especificació

  • Tensió nominal:  12 v o 24 V C.C.
  • L'actual classificació (continu):  120A
  • Qualificació actual (cim): 180a per 5 anys
  • Connectar la tensió:  13.3-13.8V / 26-27.6V (programari dependent)
  • Apagueu la tensió:  11,0-12.8V / 22 - 25.7V (programari dependent)
  • Consum actual reserva: 4 mA Max.
  • Consum actual d'explotació: 220mA (12V) / 120mA (24V)
  • Grandària del terminal principal  2 espàrrecs de x M6x13mm
  • Mida d'ajuda de bota d'emergència de la terminal: Mascle de fulles de 2 x 6,3 mm
  • Temperatura de funcionament: -40 a + 40 º C
  • Grau de protecció d'entrada: IP54
  • Fixació d'un forat de diàmetre: 6 mm
  • Dimensions generals: 46 (w), 46 x (F) x 80 mm (H)

 

0
Rating:
0% of 100
Write Your Own Review
Només els usuaris registrats poden escriure ressenyes. Si us plau Inicia sessió o crea un compte